Tivoliakademiet

Gå-hjem-møde: Jyske Banks "High Five"-model gør det nemt for medarbejderne at arbejde med kundeoplevelsen


Dato og tid

Mandag d. 19. november 2018 kl. 15:30 til 17:00

Tilmeldingsfrist

Søndag d. 18. november 2018 kl. 22:00

Sted

Tivoli (indgang via H.C. Andersen Slottet)
H.C. Andersens Boulevard 22
1553 København K
Denmark

Arrangør

Tivoliakademiet
+45 22 23 73 36
tivoliakademiet@tivoli.dk

Jyske Banks "High Five"-model gør det nemt for medarbejderne at arbejde med kundeoplevelser

Hør Afdelingsdirektør i Kundefokus Christian Sørensen fortælle om, hvordan Jyske Bank arbejder med at skabe stærke kundeoplevelser, og hvordan Jyske Bank på få år har opnået af have de mest tilfredse erhvervs- og Private Banking kunder i Danmark. Opskriften ligger i simple og konkrete værktøjer til medarbejderne – og ambitionerne er høje.

”Implementering er jo den sværeste del, og derfor har vi udarbejdet Jyske Banks High Five, som er 5 simple retningslinjer for, hvad hver enkelt medarbejder skal huske, når han skal arbejde med kundeoplevelserne i Jyske Bank. Det er lidt ligesom Tivolis 3-meter-regel. Og det virker!” Sådan siger Christian Sørensen fra Jyske Bank, og han fortsætter:

”Vores ambitioner er sindssygt høje. I Jyske Bank har vi arbejdet målrettet med en række forskellige håndtag til at flytte organisationen til at levere meget bedre kundeoplevelser. Det er disse håndtag, indlægget handler om”.

Ved Gå-hjem-mødet vil der ligeledes være oplæg med Tivoliakademiets Customer Experience Manager, Ian Wisler-Poulsen. Ian vil tale om CEM og masterclassen ”CEM i praksis”, som er et uddannelses- og udviklingsforløb på Tivoliakademiet. Her får deltagerne praktiske værktøjer, som gør det lettere for dem at skabe gode oplevelser for virksomhedens kunder.

Tid og sted
Tilmeld dig Tivoliakademiets Gå-hjem-møde mandag d. 19. november kl. 15.30 på H.C. Andersen Slottet, Tivoli. Mødet vil vare halvanden times tid, og derefter vil der være lidt godt til ganen og mulighed for at netværke og tale med Jyske Bank og Tivoliakademiets Customer Experience Manager. 

Tilmelding
Det er gratis at deltage i Tivoliakademiets gå-hjem-møde. Da der er et begrænset antal pladser, vil de blive besat efter først til mølle-princippet. Tilmeldingen er bindende. Ved udeblivelse vil der være et no-show fee på 500 kr.

Hvis du har spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte salgskonsulent Mathilde Nørbæk Johansen på telefon 22 23 74 18 eller mail manj@tivoli.dk eller salgskonsulent Stine Thejll på telefon 22 23 72 53 eller mail stth@tivoli.dk

Du kan læse mere om Tivoliakadamiet her: https://www.tivoli.dk/da/erhverv/akademiet 

 

Find vej til arrangementet

Kontaktinformationer til arrangør

Tivoliakademiet
+45 22 23 73 36
tivoliakademiet@tivoli.dk